19. helmikuuta 2017

Hurmaannu vaaleanpunaisesta

En kestä! Kävin tänä aamuna katsastamassa Henkkamaukan uutuudet ja mitä vanhat silmäni näkivätkään? Henkkamaukan pluspuolelle oli tullut alla oleva karkkirotsi. Turha kai sanoa, että se meni heilahtamalla ostoskoriin ja nyt sitten odotellaan rotsia saapuvaksi. Olen harmitellut, kun en pari vuotta sitten ostanut pilkkahintaan harmaata bikeria Lindexin alerekistä ja Elloksen viininpunainen ihanuus keväällä meni ohi suun, mutta nyt mä saan tään hempeän hattaratakin. Pidetään peukut pystyssä, että rotsi on odotuksen arvoinen. Hieman ei niin mun vaatekaapin värinen, mutta ehkä se juju voiskin olla siinä. Katsellaan...



12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Olis muuten ihan sun tyylinen!!! Tää olis magee sen sun Lindexin raidallinen Holly&White- mekon kanssa <3

      Poista
    2. Sitä ei oo enää, myin sen syksyllä pois. :(

      Poista
    3. Voi kikkare! :-( No mutta sulla on muita tosi mageita mekkoja, joiden kanssa toi käy :-) Saa nähdä tosiaan miten tällainen synkistelijä taipuu vaaleanpunaiseen ;-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Eikö :-) Mä vähän jännitän, että miten se mun päälle istuu... Nimimerkki Black like my soul :-D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. On kyllä ihan karkkirotsi :-) Vähän on sellanen "millanenhan se on livenä"- fiilis :-)

      Poista
  4. Tuli vielä mieleen ne mun uudet bootsit, olis kyl yyberöverit :D

    VastaaPoista
  5. hei, joko olet rotsin saanut? Miten istui päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Joo sain rotsin ja laittelinkin siitä tuossa Junarosen bomber- postauksessa eli ei sit ollu oikein mun juttu :-/ No, mut toi Junarose on hyvä, joskin jouduin ensimmäisen version palauttamaan, kun otin liian ison koon.

      Poista

Kiitos viestistäsi!