19. joulukuuta 2013

Tukholman reissun ostokset

Viikko sitten tähän aikaan oltiin just palailemassa takasin botskille Tukholman keskustasta jalat muussina. Vaikka mitään erikoista ei ollu ostoslistalla, niin H&M:n pluspuolen -50% ale houkutti kaivelemaan rekit läpi. Pari tarpeellista juttua sieltä löytyki: jakku ja neuletakki, joita olin jo Suomen puolella katsonut. Nyt ne "kannatti" kotiuttaa tuolla alennuksella: jakku oli 20 euroa ja neuletakki 15 euroa. Jegginsit kävin nappaamassa mukaan Lindexiltä ihan normihinnalla, koska olin ottanu liian vähän housuja mukaan.

Tuo Laura- tuoksu on aina ollu mun ykköstuoksu ja sen mussu osti mulle laivalta ja vielä ison pullon, niin ei ihan heti lopu kesken. Keväällä ostin Bvlgarin Jasmin Noir- tuoksun ja olen tykännyt siitä kovasti, mutta välillä on kiva palata juurilleen.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!