1. toukokuuta 2014

Trendiunivormu

Tätä asukokonaisuutta on nähty lehtien sivuilla sekä jokaisessa muotiblogissa jo pitkään ja se onkin saanut trendiunivormun tittelin. Näin XL-naisena olisi kiva pukeutua kuten haluaa, mutta ainakin itsellä on sellainen ongelma, että kaupoista ei löydy niitä vaatteita, joita haluaisi. Esim. boyfriendfarkut tuollaisella rikkinäisellä efektillä ei ole ainakaan meikäläisen silmä bongannut Suomessa. Amerikkalaisilla kanssasiskoilla on asiat NIIN paljon paremmin vaatteiden suhteen. Myönnän: olen kateellinen ja katkera. Miten olis lentoliput rapakon tuollepuolelle ja rajaton vaatebudjetti? :-)



2 kommenttia:

  1. Moi! :) Joo meikä on kans mukana jos tarjolla ois lentoliput ja rajaton budjetti johonki ihanaan xl-vaateparatiisiin :D

    Ootko katsastanu Junarosen mallistot? Ite ainaki oon tykännyt niistä vaatteista, ja ihme ja kumma niitä vaatteita tulee sieltä ihan hyvällä tahdilla ja trendikkäitä :) Esim niitä boyfriend-farkkuja kulutus-efekteillä, joista puhuit :)

    Ps. Sun blogi on ihana!♥

    -Anna (curvy-way@blogspot.fi)

    VastaaPoista
  2. Moi Anna! :-) Ensiksikin kiitos, että oot löytäny mun blogin ja tykkäät siitä! <3 Ja jos mä saan sen reissun rapakon taakset sillä vaaterahalla, niin otan sut mukaan ;-)

    Mun pitää livenä käydä kattomassa Junarosen mallisto. Oon nyt vaan kattonu sitä netistä ja siellä ei mun mielestä ollu sellasia pöksyjä, mitä etin. Henkalla on yhdet, mutta neki oli netissä myyty loppuun eli pitää niitäki käydä kattomassa livenä. Me lähdetään maanantaina Tukholmaan eli pitää kattoo vielä sieltäkin onko siellä noita mun himoitsemia pöksyjä :-)

    Ihanaa viikonlopun jatkoa ja tsemiä pääsykokeisiin!!! :-)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!