26. tammikuuta 2020

Takkihimotukset

Ihania aurinkoisia päiviä takana ja päivän pidentymisen huomaa jo: neljältä iltapäivällä on vielä valoisaa. Ihanaa! Kevät on siis ihan kohta tai ainakin melkein täällä. Kevään tulon huomaa myös alennusmyyntien jälkeen kauppoihin tulevista kevät- ja kesävaatteista ja tänä keväänä trendivärit ovatkin mehukkaampia kuin aikoihin, joten odotan innolla mitä kaikkea kivaa löytyy. Olen tainnutkin mainita, että olen takkifriikki ja kukkaron harmiksi olen iskenyt silmäni alla oleviin rotseihin. Valkoista tai hopeista bikeria olen etsinyt useamman vuoden ja nyt Asoksen curvy- puolella olisi magea valkoinen biker tarjolla. Toista, kukonaskekuvioista takkia olen katsonut Henkkamaukalta. Kukonaskelkuvioista takkia etsin jo vuosi sitten eli tämä trendi tulee vähän myöhässä. Kumpaakin rotsia en taida nyt hankkia eli katsotaan kumpaan kallistun....





1 kommentti:

  1. Oii, valkoinen on ihana väri bikertakissa! <3 Miulla oli joskus sellainen paksuhkosta kankaasta tehty valkoinen biker, mutta se unohtui illanvietossa yhden kaverin luokse. Pitäisi kysyä, vieläkö on tallessa - jäänyt kaiken muun jalkoihin, mutta jos ei enää löydy, niin pitää ommella itselle uusi valkoinen nahkarotsi. :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!