27. helmikuuta 2015

Peitevoiteen uusi levitys

Sitä ainakin itse jotenkin jumiutuu laittamaan naamansa joka päivä samalla tavalla. Nyt olen kuitenkin ottanut itseäni niskasta kiinni ja lisännyt vähän väriä silmämeikkiin ja jaksanut väkertää vähän enemmän. Koska olen vielä saanut syntymälahjana mustat (juu mustat, ei tummat) silmänaluset tärkein meikkipussin tuote on kunnon peitevoide. Olen aina levittäny peitevoiteen silmänalusille puolikuunmuotoisesti, mutta nyt olen tässäkin ottanut uuden ohjeen käyttöön ja puolikuu on vaihtunut kolmioksi. Tämän vinkin ansiosta peitevoide häivyttää paremmin ja siinä samalla saa poskipäille korostusvärin eli aikaa säästyy. Kokeilkaapa huvikseen tuota kikkaa! Sunnuntaina esittelenkin sitten uuden välineen millä olen tällä viikolla levittänyt tuon peiteaineen eli olkaapas kuulolla ;-)

P.S. Jos et ole vielä osallistunut SWISS Clinicin kilpailuun blogissani, niin nyt kipin kapin osallistumaan siihen TÄSTÄ. Palkinto on ainakin voittajan mieleinen :-)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!