15. huhtikuuta 2015

Kosmetologilla

Kevät on henkilökohtaisesti ehdottomasti haastavinta aikaa ihon hoidossa talven lisäksi ja nyt tarkoitan nassun ihoa. On välillä kylmät kelit, sataa räntää vaakatasossa, mutta toisaalta kevätaurinko hellii ja paljastaa samalla talven kikkareet iholla. Onneksi mua on suotu maailman parhaalla kosmetologilla Mariannella <3 Oon ihan stressissä muiden kosmetologien hoitotuolissa (päässä vikaa?), mutta Mariannen hoitolassa saan tirvaista aivot narikkaan ja nauttia hoidosta osaavissa ja ammattitaitoisissa käsissä. Marianne tekee kaikki hoidot luonnonkosmetiikalla ja alunperin toikin monta vuotta sitten luonnonkosmetiikan mun elämään. Nyt en vaihtais luonnonkosmetikkaa mihinkään luksusmerkkeihin. Luonnonkosmetiikka on mulle arjen luksusta, joka vielä toimii mun herkällä ja kaikkeen reagoivalla iholla.

Tänään oli se päivä, jota olin jo viikon odottanut. Pääsin Mariannen kasvohoitoon. Nau! Naamaria haudottiin ja kuorittiin savella ja hellittiin öljyillä ja nyt on mun pintakuiva iho taas auki ja jaksaa ottaa kevätauringon säteet vastaan. Tähän postaukseen olisi ollut kiva laittaa joku savinaamariselfie, mutta en nyt (taaskaan) jaksanut sotkea kännykkää hellimishetkeen. Kosmetologilla käynti on mun omaa luksusta ja kävisin kosmetologilla vaikka joka päivä, jos kukkaro olis paksumpi. Seuraavaksi pitää käydä laitattamassa jalat kesäkuntoon, kunhan sais nää pirun sukat ensi vintata nurkkaan. Paljaat varpaat <3 Nautinnollista viikon jatkoa ja muistakaa helliä itseänne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!